Monday, December 8, 2008

Tidak update kerna...

Sebab musabab tidak update blog ini.
- penat yaa amat. Banyak sangat event kena follow 2 -3 minggu lepas.
- antara event itu, abang aku bertunang. Di JB.
- ada tournament futsal dan bola. Ini kalau skip, boleh jatuh hukum haram.
- PC dah tenat. Ini boleh jatuh hukum jugak ni. Jatuh hukum PC jatuh bangunan tingkat 4 apartment aku!
- dah paling tidak boleh di skip ialah FOOTBALL MANAGER 09. Haha!

Mintak maap kalau kalau kamu semua dok melangot depan PC tunggu aku ada post entri baru ke idak, atau pun dok stalker aku tgk apa aku buat, paling tidak pun menaip di google search 'RESAKSA' tapi entri masih sama lagi. Mintak maap banyak banyak. Aku tidak sengaja! Ceh. lansi cakap ada orang dok tunggu aku update blog. HAHA

1 Comment:

ceri masam said...

fiziy!!!
selamat hari raya haji!
hari2 melangut nengok ada update ke takde ke.. haish...

:)