Tuesday, April 28, 2009

Mitos: Mati hidup balik

Mungkin anda semua tidak tahu, cerita mitos "Mati hidup balik" seringkali berlaku di mana mana pelusuk dunia.

Mereka yang sudah melaluinya mungkin akan tersenyum apabila mengenangkan phrase "Mati hidup balik" ini. Seperti aku sendiri. Yea, aku sudah melalui peristiwa ini.

Yang mati, memang tidak akan dapat hidup kembali. Tapi yang hidup, pergi lah balik. Teruskan kehidupan mu.

Maka, mitos "Mati hidup balik" bukanlah mitos. Ia fakta. Sekian, mythbuster Malaysia melaporkan.



*sniff snippet sniff*

Al-Fatihah untuk arwah nenek, Hajjah Bariam bt Hj Nor yang telah pulang ke pangkuan Ilahi pada 24 April 2009, Jumaat pukul 5.05pm. Semoga rohnya di cucuri rahmat dan tergolong antara orang orang yang beriman. Amin.

8 Comments:

Sitie BUm BUm said...

di saat aku meraikan usia 23 tahun ku..nenek mu pergi. Maaf..dan takziah.. Al-Fatihah~

Anonymous said...

eh,birthday aku sama dengan siti di atas.

juga sama dengan peninggalan nenekmu.

takziah.

WorkingMama said...

al-fatihah
doakan rohnya dirahmati Allah
amin

fadzil hafiz said...

terima kasih di atas peringatan mu.aku bersyukur.bersyukur kerna masih memiliki nenek.tapi kamu jangan pula bersedih.aku pasti.nenek mu tergolong dlm golongan org beriman.perginya di hari mulia.jumaat.alfatihah.

shabella! said...

yeah. mmg mati mana boleh hidup balik. takziah.

Amirul Idham said...

macam tajuk lagu butterfingers bunyi nya...

mrblind said...

takziah..

lama menghilang..

Amirul Idham said...

kau ni bila nk update nih...