Thursday, November 5, 2009

Mitos pengapit pengantin (untuk lelaki)

Pabila anda berkahwin dan berniat untuk melakukan acara bersanding, pastikan anda tahu sedikit sebanyak tips untuk menjadikan majlis itu meriah (untuk sang pengantin lah).

Kerana semakin banyak "mitos tentang pemilihan yang betul untuk pengapit pengantin" kedengaran sana sini. Pastikan ia bersesuaian dengan sang pengantin yeah!.

Sang pengantin: Nanti aku kawen, aku nak kau jadi pengapit aku tau.

Bakal pengapit: Huh, sudah tentu. Aku kan kawan paling rapat kau. Nak punah ke majlis kawen kau kalau tak pilih aku jadi pengapit..

Sang pengantin: Bukan apa, aku dengar kalau nak cari pengapit yang bersesuaian kena lah pilih pengapit yang kurang hensem banding dengan pengantin tu sendiri.

Ini formulanya:
Tahap kehenseman: Pengantin > Pengapit

Bakal pengatin: Oh!!! (diam seketika....) wey ini boleh carik gaduh ni..!!

Oleh itu, silalah ambil tips ini agar anda sang pengantin tidak di'overshadow' di majlis kawen anda.

Sekian drama pendek!

4 Comments:

Amirul Idham said...

hahaha...
aku ingat kau dah bersara dr dunia blog...
welcome back...

tp tips kau ni agak berguna juga..

tuan_penggali said...

klu ak kawen.. ko jd pengapit ak ek?? haha.

Unknown said...

Tak paham je apa pasal orang bincangkan nie...
Oh ya..but Tulisannya bagus..
gokil..klau Orang indonesia kata.

Anonymous said...

my sis pown xnk i jadi pengapit dia..tkt overshadow...ahaks