Wednesday, November 5, 2008

Kaki Drift

Satu malam. Hujan renyai renyai. En M, seorang pilot AKA kawan aku, dengan berbekalkan Nissan Silvia pergilah ke Sepang. Masa hujanlah sesuai untuk aktiviti 'drift'.

Ramai jugak kawan kawan dia, semua kereta sport sahaja yang aku nampak. Fairlady, Skyline, ada jugak yang pakai kereta sama macam En M, Silvia. Dan paling aku teruja, kereta Evo seperti gambar ini.

Bukan sebab aku minat kereta tu, cuma peristiwa ini betul betul buat aku fikir banyak kali untuk membeli Evo (ceh, bukan mampu pun!).

Peristiwa ini selepas ramai ramai menghabiskan bunga tayar di area parking lot Litar F1 Sepang tu.

Wah lawa kereta kau ye? Anonymous tegus pemilik kereta B** 9** Evo ni. Boleh usha sikit?

Sila la... Angkuh je ayat dia.

Memang cantik sangat. Bodek anonymous ni.
Berapa budjet kau buat WAJA ni jadi sebijik macam Evo ni?

Errr!? Terkelu lidah, tak mampu bersuara.



Aku dan En M habis membahan WAJA convert EVO dia hari tu. HAHA

20 Comments:

Anonymous said...

fuh.aku balik msia aritu banyak ar supercar wannabe.
paling tak ble bla ade letak tulisan jepun.tapi TERBALIK.

hahahahahaa.

tuan_penggali said...

ak dh agak dh!

Fiziy said...

HEH. bukan ape, kesian kat mamat tu. beli kereta Evo, akhirnya org ckp kereta die WAJA convert Evo. waklu..

die mcm Myvi convert Swift takpun Kelisa convert MiniCoop. aparaa...

oyett said...

tp memang byk pun wa tgk skang nih keter evo convert waja...memang hebat keter buatan malaya nih

fadzil hafiz said...

gua convert2 ni mmg tak berapa nak berkenan!!ape org cakap...hipokrit?

Anonymous said...

ada aku tgk kelisa pon dah cam cooper dah.

mrblind said...

waja konvert evo..buat malu je..kalau enjin evo gua memang respek..

ceri masam said...

kih kih kih!
hahahahaha!

tak baik wo...
:p

alif-mikail said...

mmg raksasa!

WorkingMama said...

Kancil Encik Awak aku dia convert jadi Mira.
Err..
Hipokrit tak?

Rahimin Idris said...

memang sedih beb. tu gua langsung tak modifide kete gua. tapi gua pakai pajero, nak drift menda!

Nurul Binti Ibunya said...

gua pakai keta sowong je pon..
haha...
xpayah nk enjin turbo x turbo..
terus leh terbang keta neh..
*nape perlu d convert?"
mmng xsejati..

Fiziy said...

perlu diingat, kawan En M ini mmg betul betul punye EVO. jadi aku rasa anonymous ni sebenarnye buta kereta la.

tp betul jugak, convert ni ape barang? hipokrit, membazir. make up sikit sudah! kudos kepada para pengkomen entri kali ini.

pjoe said...

iswara evo la cool bai!
hahaha

Amirul Idham said...

hehehe....
nasib baik budak tu tak cakap saga convert jadi evo...
muahahaa....

Nizam Gtz said...

memang berfikir lapan kali kalau nak beli evo 9 ni... (haha, macam mampu jer)

Anonymous said...

aku memang tak suka kalau kereta macam ni di ubah suai. memang pantang aku beb. kete nak ubah body kit.

fuh. benci ai

the artist and i said...

kurang berminat dengan 'kereta sukan'

BudAk hijAu said...

xmampu nak beli evo,2la main konvet2 jerk!!!hek3...
keta mlysia suma tiru design kete luar..haih~

deedlebag said...

laa, xkn tak perasan kot?