Wednesday, January 21, 2009

Micheal Ballack tidak tua (lagi)

Kadang kadang jangan lah suka nyampuk cakap orang.

Apek: Itu hari, itu Ballack manyak tarak guna woo...

Apok: Yelah, memang tak boleh pakai la dia. Sudah tua pun...

Apek: Mana ada tua. Itu Ballack manyak muda lagi maa...

Apok: Muda apenye tokey, lari pun sudah lembap. Sepak bola pun tarak masuk gol. Aparaa dengan Stoke City pun menang last minute. Aduss!

Apek: Lu cerita apa? Gua cerita Ballack Obama laa... Aiyoo!

Apok: Itu Barrack Obama la pek, lu kan nak kena sepakan percuma aku ala ala Micheal Ballack ke?

Apek: Yela, Ballack Obama. Betul apa? Aiyaa...

Apok: Lu memang cari pasal pek!

Babak berikutnya memerlukan kesan CGI yang kuat dan kemahiran teknikal Micheal Ballack untuk diteruskan. Anda kenal tak Micheal Ballack ni?

Barack Obama, Presiden ke44 USA. Jom lihat, bolehkah beliau mencari jalan penyelesaian isu perang Palestin-Rejim Zionis.

Tapi aku rasa dia TAK BOLEH.
Sekian. (pantas menaip)

12 Comments:

ceri masam said...

aku pun rasa dia tak boleh...

banyaknya nanti, "bolehlah..."

tapi susah jugak.

harap2 dia boleh buat perubahan sebab unfortunately, US is the biggest force dalam dunia kita nih. haih

Anonymous said...

suka betul chelsea kalah besar aritu.

Hajime said...

dem...
aku pun nak bg sepakan percume kat apek tu...

mrblind said...

confirm tak boleh..

BudAk hijAu said...

kompom TAKBOLEH!!

katakan taknak!!

Anonymous said...

nak kata tak boleh tp kalau ko jp president lg tak boleh

fatin said...

wah!
suda tentu...!!
slamat dtg...

WorkingMama said...

memang pantas ko menaip!

tabik!!

tasekM said...

aku tetap mengharap tapi peratus tak tinggi. kita tunggu dan lihat.... :)


.

alif-mikail said...

tak boleh blah.. ahhaa

Amirul Idham said...

hahahaha..
sial la...
obama rupenye..
aku pun tertipu gak...

Amirul Idham said...

oh..
pasal obama..
aku rasa dia akan jadi presiden us paling tak popular dan di benci rakyatnya kerana cuba menghentikan tindakan zionis israel...

mesti jadi mcm clinton. di tuduh ade hubungan sex dan di pecat.
atau macam JFK. mati kena tembak.