Monday, February 9, 2009

Hensem kah anda?

Hari tu aku rasa sangat hensem dan macho berserta popular. Macam mase form 3, bila semua competition kat sekolah kita semua sapu bersih segala award! Macam mase form 5, bila semua event kat sekolah kita semua jadi exco! Macam mase first year masuk Uni, bila semua kelas kita semua yang tanya soalan! Wah, memang rase popular, dan hensem gila. Serta menampakkan ciri ciri pemimpin masa depan yang gila kuasa. HAHA (ini sensitif)

Satu akak lawa, satu awek cun, satu minah dari belakang baik punya dan segala jenis perempuan tersengih kat aku masa itu. Mungkin sebab aku kelihatan sangat hensem, sangat cute malah sangat irresistable (haha, korang boleh muntah lepas baca entri ini) lebih lebih lagi aku mengenakan satu dress code bertemakan 'lelaki macho selepas pulang berkerja'. Mungkin aku tersilap perkiraan karena aku hanya seorang insan yang berpakaian 'Made in Korea' buah tangan abang aku tapi pergi KL naik komuter? Apejadah kan...

Tapi hensem kah anda kalau anda ke hulu ke hilir dengan baju yang masih ada price tag di bawah baju? Wah, aku rase sangat hensem sebab price tag.

11 Comments:

Anonymous said...

ko mmg priceless

Hajime said...

kachak2...

Anonymous said...

kau jantan murahan.

haha.

tuan_penggali said...

lol!
klu jd kt ak, mmg ak dh x lalu kt ctu lg daaa.. hahha!

ceri masam said...

hahahha priceless!

Amirul Idham said...

hahaha..
macam abang aku la, kau ni...

the artist and i said...

oklah fizi.. hang handsome.. motivasi diri memang perlu.. aku sokong hang handsome..

hehehe..

if aku buat tshirt betui hang nak bli?

Min said...

kamu ini lucu.. ~lalala~ singgah

BudAk hijAu said...

hahahaha...xley blah lu neh!!

ptt ah lu paling kacak takala itu!!

:D

Amirul Idham said...

kau dulu penah study kat uitm segamat ke?

Fiziy said...

tak, saje je aku ckp pasal segamat tu. aku penah pegi.. hoho

priceless kan aku mase tu? haha