Monday, February 16, 2009

Clap your hand say YEAH

Apabila rejim Zionis masih menyerang bumi Gaza, apa yang boleh kita buat? Apa yang mampu kita buat? Apa yang terdaya Muslimin Muslimat seluruh dunia boleh lakukan?

Aku tak tau apa yang kamu semua boleh buat. Aku hanya buat sebegini.

F**K. SHIT. A**HOLE.
KEM*K. LANC*U. BUT*.
Rejim Zionis. Israel. aka land grabber.

Yea, aku hanya boleh memaki.


Afik: Jom McD?

F: Mari..

Pudin: KFC laa.

Afik & F: Ok gak!

Ceh, macam mana? Boikot tak jadi la, Tun M. Nafsu gajah kitorg rakyat Mesia ni. Haisyh!!

Weyh, gi ar beli Marlboro ngan Dunhill. Erk?! Ni pun boikot gak..

6 Comments:

Hajime said...

dey!
ape da...
mencarut tu yahudi tu...

ceri masam said...

aku cuba sedaya upaya ni memboikot!
masih bertahan lagi nih!

aku cuba lagi dan lagi....

Anonymous said...

diorang penghuni EP , Melaka , Bukit beruang , sila pancung mereka cepat!

Fiziy said...

xlengkap lagi tu keril. no rumah ngna bilik skali kasitau.. HAHA

Amirul Idham said...

ah..
biase la tu..
setiap kali pun kempen boikot memboikot ni, mesti tak tahan lama...
biasa la...
nama pun melayu kan..
hehehehe...

Unknown said...

err..
tahan nafsu woit!!