Friday, October 10, 2008

Ah Long kejar!

Tipu lah kalau korang semua tidak pernah berhutang walau seringgit pun. Singgit pun duit. Dan aku tidak mahu menipu diri cakap aku tak pernah berhutang.

Tapi aku tak pernah hardcore pun dalam meminta meminjam duit orang, orang yang aku kenal sahaja. Paling max pernah aku mintak pinjam dari housemate aku, nak bayar duit rumah. HAHAHA itupun dah settle pun rm50 tu.

Ada yang tertunggak lagi, ada la dalam 3-4 orang member masing masing berkreditkan rm10 (jee). Tapi agak malu jugak sebab mereka tiada keupayaan yang hebat untuk menuntut hutang mereka, jadi aku masih belum bayar lagi. Oi relax dulu, aku bayarlah nanti. (ayat koman la ni)

Balancing sikit akaun aku, ada orang masih berhutang aku pulak rm250. Mamat ni pulak aku memang tak akan jumpa dia lagi. Sudah lah hilangkan helmet full face ARC aku, tapi buat tak reti pulak. Emo emo!

Smoker
Aku kategori social smoker. Serius shit, aku hanya merokok bila geng geng lepakan tidak merokok (ini di kampus). Tapi bila di hometown, aku jarang menjadi jin makan asap. HAHAHA konon nampak cool la...

Kira kira rokok
Marlboro soft pack kecik = rm6.5o (yang rm6 (promotion edition kot) gua tak layan)
Seminggu beli 3 kali (angkara di pau budak rumah, bodek cakap ada taste hisap marlboro)

Jadi rm6.50 x 3 = lebih rm20 la.

Andainya raya setiap bulan, aku pasti bersyukur gila baban. Member aku punya abang kasi free rokok.

ini rokok pack 10, Philippines (rm2)

Resaksa Warning:
Cigarettes are addictive

Happy smoking!

2 Comments:

Anonymous said...

aku perokok tegar suatu masa dulu.sehari sekotak.maklumlah,vending machine depan rumah.tapi lepas aku kene serangan penyakit cipan ^*%&$& aku terpaksa berhenti.aku pau member je.tu pon slalu x abes.xboleh masuk da asap kt badan aku neh.

Fiziy said...

pergh hang memang hardcore. tapi aku hanya boleh layan soft pack marlboro, yg lain tak masuk ar. HAHA