Saturday, October 11, 2008

Hoi exam ke?

Entry kali ini di ayahkasi dedikasi kan untuk para mahasiswa dan boleh la jugak untuk para budak sekolah. Demam peperiksaan dah start kan?

Tips untuk menipu, cheat code ketika exam amat banyak. Ada yang tulis notes lepas tu masukkan dekat dalam pen. Ada yang tulis dekat pemadam. Tulis notes chantek punya lepas tu tinggal kan dekat dalam toilet. Heh, itu semua kerja budak sekolah.

Teknik baru
Aku belajar satu teknik baru untuk menipu exam. HAHA jangan contohi (andainya anda hebat study). Teknik tersebut ialah conteng segala notes dan rumus di bahagian perut dan peha anda. Yaa, betul semua. Teknik berkesan. Ketika exam, pergi lah ke toilet check segala apa yang anda conteng itu. Sayangnya aku tidak sempat mempraktikkan. Apa kata anda semua cuba, kemudian kasi feedback.



Good luck semua. All the best. Ketika ini, aku mungkin berada di panggung. Marathon movie! Exam sudah habis.
pst semua: Mencari mereka yang handal membuat huruf 'O' dengan asap rokok. Ajarkan ku secara online. Anda akan mendapat sekotak full rokok pack besar pilihan anda jika aku berjaya menguasai teknik huruf 'O'.

9 Comments:

Rahimin Idris said...

buat toyol. letak dalam mata. hahaha

tasekM said...

ngajo buat dosa nih~

he he.

ziarah ke rumah kamu.

Fiziy said...

1. toyol dlm mata? wah aku tak pernah dengar.. ajarku skali.

2. heh! usaha utk berjaya perlukan penipuan sedikit.. HAHAHA

Anonymous said...

aduh aduh, sakit perut aku gelak.
haha aku pon exam nih. mandi madi :(

Unknown said...

heheheh aku paham...aku paham... tapi kengkadang lecturer aku dah kasi soalan dulu before exam so wat toyol nih adalah org rajin.. yang malas stadi soalan ajer

Anonymous said...

O...O....O..

ha.amacam?hebat tak aku?
mane buleh ajar...

Anonymous said...

tulis kat tisu yang gred tinggi.buat2 selsema

Munirah said...

owh.ini satu ujian (ujian keimanan) untuk aku menduduki SPM tak lama lg

aje said...

sejak bile ko isap rokok dow. sejak aku keluar ke? aku tau ko rindu kat aku. tapi jangan sampai gitu fizi. ish ish.