Wednesday, October 8, 2008

Yaa aku ada Exam tapi sudah pun selesai

Yaa semua, aku ada exam. Tak sedap beraya, fikiran dahpun melayang di Exam Hall. Dejavu?

Pinggan guna masa raya makan ketupat dan lemang campur serunding & kuah kacang (perghh... nikmat dunia ini) pun tak basuh lagi. Takbir raya setiap lepas solat di masjid pun masih berkumandang (3hari takbir). Baju raya pun tak puas lagi pakai, drama di Astro Ria pun tak habis lagi tengok. TV series pun tak habis lagi download. Tapak sandal baru pun masih tak sempat mencium tanah. Collection duit raya tak cecah rm50 lagi. Makcik Pakcik belah ayah pun tak jumpa lagi. Tapi yang paling penting, notes DCS5078 Database System masih belum khatam, aptah lagi hafal. Itu yang penting, ayah aku yang cakap ini.

Lalu, di hari raya yang ke4 setelah lama berdiskusi sekeluarga pulang lah aku ke tempat sepatutnya. Di MMU! Ada exam. Walaupun 2 papers je semester ni, jangan ambik mudah. Ini abang aku pulak yang cakap. Ceh. Hang boleh la, kaki study (HAHAHA).

Tidak menarik langsung jadual exam kali ni, walaupun 2 paper je gap antara 2 itu tak cecah 24 jam pun. Tapi sudah cukup menarik pulak sebab ia habis awal. HAHAHA lagi aku!

Merdeka! At least untuk sebulan ini, aku dah boleh relax dan enjoy. Beraya sakan. Tidak perlu dejavu dejavi lagi.

Marilah beronggeng dan beraya!

0 Comments: